Monday, June 08, 2009

Standard

Presupunând prin absurd că cineva mai vizitează blogul ăsta din păcate mort, ţin să-l / s-o anunţ că eu exist, trăiesc, sunt chiar bine, scot o carte nouă pe 20 Iunie, ora 14, la Bookfest. Unde exact la Bookfest nu ştiu, dar cum cartea va apărea la editura Paideia, bănuiesc că tot acolo - adică la standul editurii - se va face şi lansarea, la care improbabilul vizitator al blogului este invitat cu dragă inimă. Încă n-am habar în ce va consta, şi mă tem că nu se va lăsa nici cu mâncare, nici cu alcool, dar eu totuşi vă invit. Dacă vreţi să mă intimidaţi, cereţi-mi un autograf. Mă voi înroşi şi voi începe să transpir.

Mai am de zis că cartea se numeşte Standard şi este compusă din 28 sau 29 de proze. Cel puţin jumătate dintre ele vor intra în istoria literaturii române. Doar una dintre ele conţine sex.

Poate ne vedem, sau nu.

Alex

3 comments:

  1. Vizitatorul tau23:52

    Ne vedem.Sau nu. Vreau autograf.Sau nu.Macar mai traiesti, desi poate nu...:)

    ReplyDelete
  2. misto. sint curios sa o citesc, o sa-l rog pe taica-miu sa treaca pe la paideia

    ReplyDelete
  3. @Corcoran

    Merita, e misto. O sa vezi. Are si multe litere foarte frumoase: Z, R si inca cateva, dar nu le numesc, sa nu stric cumva placerea lecturii.

    ReplyDelete